Bireysel Sağlık Çözümleri

Medline Sağlık Grubu, bireysel sağlık paketleri ile ihtiyaç duyabileceğiniz ”bireysel sağlık çözümleri” sunar. 

Bireysel Sağlık Paketlerimiz

Bireysel sağlık paketlerimiz, 7 gün 24 saat boyunca acil sağlık ve danışmanlık hizmetleri başta olmak üzere prevantif tıp (koruyucu hekimlik) ve evde sağlık gibi, sağlık profesyonellerimiz tarafından sunulan hizmetleri içerir. 

Acil Sağlık Hizmetleri

Doktorlu Kara Ambulansı Hizmeti: Hizmetimiz üyelerimizin acil durumda Medline’a ulaştığı andan itibaren, bulunduğu yere acil doktor ve tam yoğun bakım donanımlı ambulans yönlendirilmesi ile başlar. Hastamızın bulunduğu konumda tedavisinin tamamlanması veya ihtiyaç halinde en uygun hastaneye transferi sağlanarak doktor ile buluşmasını takiben hastanedeki yatağına teslim edilmesi ile sona erer. Medline ambulansları; uluslararası standartlardaki donanımıyla doktor, anestezi teknisyeni ve ilk yardım eğitimi almış sürücüden oluşan uzman bir ekiple hizmet vermektedir.


Telefon ile Tıbbi Danışmanlık: Hangi saatte olursa olsun 444 12 12 numaralı telefondan kesintisiz tıbbi danışmanlık hizmeti, alarm merkezimizdeki görevli doktorlarımız tarafından verilmektedir. İlk çalışta sağlık profesyonellerimiz tarafından açılan bu telefona, cep telefonlarından alan kodu tuşlanmadan da ulaşılabilmektedir. Acil olan veya olmayan durumlarda alarm merkezimizdeki doktorlarımız tarafından siz değerli Medline bireysel üyemize mevcut sağlık problemi konusunda aydınlatıcı bilgi verilir ve yapılması gerekenler konusunda yönlendirme sağlanır. Bu hizmetimizde mevzuat gereği ilaç tavsiye edilemez ve reçete düzenlenemez.


Medikal Bilgi Köprüsü ve Hastane Organizasyonu: Medline Acil Sağlık’ın profesyonel ekibi; “doğru zaman yönetimi hayat kurtarır” misyonu ile hasta/hasta yakını, ambulans, doktor ve sağlık kuruluşu arasında etkin iletişim ağı oluşturur. Hastamızın sağlık durumu belirli bir donanıma sahip bir hastanede çözülmesi gereken özel bir nitelik taşıyorsa, Medline ekibimiz hasta ve hasta yakınına bu konudaki alternatifleri sunar ve hastanın hastanedeki yerinin önceden hazırlanmasını sağlayarak, acil durumu bir hizmet bütünlüğü içinde yönetir.


İlaç ve Sarf Malzeme Kullanımı: Beklenmedik bir sağlık sorunu, olay ya da kaza sonucunda meydana gelen, hayati tehlike içeren “acil durum” uygulamalarında kullanılan, ilaç ve sarf malzemeler bireysel paketlerimiz kapsamında ücretsiz olarak sunulmaktadır.


Medline Acil Mobil Uygulaması: Medline Acil Sağlık Mobil Uygulaması ile acil yardım talebiniz, bulunduğunuz yerin sokak ve cadde bazında detayları ile akıllı telefonunuzun konum servisi kullanılarak Medline Alarm Merkezi’ne iletilir. Ekiplerimizin adres bilgisine gerek kalmadan bulunduğunuz yere en kısa sürede ulaşım sağladığı uygulamamızı Google Play Store ve Apple Store’dan ücretsiz olarak indirebilirsiniz.


Evde Doktor Ziyareti

Herhangi bir hastalık nedeniyle doktor muayenesine ihtiyaç duyulduğunda, geçirilmiş olan bir hastalığın kontrolü amacıyla veya olağan durumlarda bir doktor tarafından muayene edilmek istenildiğinde, ilgili doktorlarımızın üyelerimizin bulunduğu konuma yönlendirme yapıldığı sağlık hizmetimizdir. Evde doktor ziyareti hizmeti kapsamında gerekli durumlarda reçete düzenlenebilmektedir.


Check Up Hizmeti

Hastalıkların erken teşhisi, sağlık risklerinin belirlenmesi ve önleyici tedbirlerin alınabilmesi için üyelik paketlerinin kapsamına göre, anlaşmalı olduğumuz hastanelerde yılda bir kez üyelerimizin hizmetini sunulmaktadır.


Evde Tetkik Hizmeti

Üyelerimizin bulunduğu adrese gidilerek, tetkikler için gereken numunenin uzman medikal kadromuz tarafından temin edilmesi ve anlaşmalı laboratuvar merkezlerinde yorumlanan sonuçların üyelerimize ulaştırılması hizmetidir.


Sağlık paketlerimiz hakkında detaylı bilgi almak isterseniz, 444 12 12 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.


Bireysel saglik paketleri

Sıkça Sorulan Sorular

Bireysel Sağlık Çözümleri, Medline’ın, üyelerine ve ailelerine sunduğu özel sağlık paketleridir. Paketler telefonla tıbbi danışmanlık, acil sağlık hizmetleri ve evde bakım gibi çeşitli hizmetleri içerir.

Telefonla tıbbi danışmanlık, acil sağlık hizmeti, evde doktor ve bakım hizmetleri, diyetisyen muayenesi, yetişkin ve çocuk check-up hizmetleri gibi bir dizi sağlık hizmetini kapsar.

Üyelik paketleri, sağlık kuruluşlarında özel ayrıcalıklar, evde bakım hizmetlerinde avantajlar ve tıbbi danışmanlık gibi birçok avantaj sunar.

Bu paketlerden, Medline üyeleri ve aile üyeleri faydalanabilir.

Evde doktor ve bakım hizmeti, Medline’ın bireysel sağlık paketlerine dahil olup, üyeler talep ettiklerinde bu hizmetten yararlanabilir.

Medline, üyelerine diyetisyen muayenesi hizmeti sunmaktadır. Bu hizmeti, üyelik paketleri kapsamında alabilirsiniz.

Evet, Medline, üyelerine hem yetişkin hem de çocuklar için check-up hizmeti sunmaktadır.

Daha fazla bilgi almak için, 0212 331 20 20 numaralı telefonu arayarak müşteri ilişkileri temsilcinizden bilgi alabilirsiniz.

Fiyatlar, seçilen paket ve kapsamına göre değişmektedir. Detaylı bilgi için müşteri hizmetlerine başvurabilirsiniz.

Evet, Medline’ın bireysel sağlık paketleri, acil sağlık hizmetlerini de kapsamaktadır ve bu hizmet 7/24 sağlanmaktadır.

Formu Doldurun,

Size Ulaşalım!

    Telefon
    Whatsapp